CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Cummins QSB6.7

W naszym sklepie mamy wszystkie części zamienne silnika Cummins QSB6.7, który można spotkać głównie w maszynach budowlanych. Wszystkie części do silników Cummins QSB6.7 dostępne od reki, z naszego magazynu. 

Cummins QSB6.7 części 

Silniki Cummins QSB6.7 pracują głównie w każdym typie sprzętu budowlanego, w tym koparkach, dźwigach, ładowarkach kołowych, zagęszczarkach, sprężarkach powietrza i urządzeniach do przenoszenia materiałów, takich jak ciężkie wózki widłowe i wózki do przewozu kontenerów. 

Silnik ten jest powszechnie spotykany w ciągnikach rolniczych i opryskiwaczach. Wszystkie części silnika Cummins QSB6.7 dostępne w naszej ofercie.

Do silnika Cummins QSB6.7 mamy takie części jak: 

Części silnika Cummins QSB6.7 z maszyn budowlanych, zagęszczarek

  • termostaty 
  • głowice
  • komplety uszczelek 
  • uszczelniacze zaworowe 
  • wentylatory 
  • czujniki
  • pierścienie
  • panewki
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • pompy wody
  • wtryskiwacze Common Rail
  • uszczelki głowicy
  • cewki gaszenia
  • świece żarowe
  • tłoki
  • korbowody
  • zawory głowicy 

Oferujemy wszystkie części zamienne silników Cummins QSB6.7 z maszyn budowlanych, ładowarek kołowych, zagęszczarek, sprężarek powietrza i urządzeniach do przenoszenia materiałów.

Prowadzimy również profesjonalny serwis oraz przeprowadzamy remonty silników Cummins.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Części zamienne silnika Cummins QSB6.7 z zagęszczarek

 

Czy wiesz że...

W ciągnikach zaopatrzonych w mechaniczne układy sterowania hamulców zarówno taśmowych, szczękowych, jak i tarczowych przyczyną małej skuteczności hamowania ciągnika może być zużycie okładzin hamulcowych lub ich zaolejenie. Jeżeli usterki te występują jednocześnie w hamulcach obu kół, wtedy ciągnik słabo hamuje, ale nie wykazuje skłonności do zarzucania. Zużycie okładzin hamulcowych można rozpoznać po zwiększonym jałowym skoku pedałów hamulców głównych lub dźwigni hamulców pomocniczych (taśmowych). W prawidłowo wyregulowanych hamulcach wielkości te powinny odpowiadać wartościom podanym w instrukcji obsługi, W czasie eksploatacji okładziny cierne ścierają się jednak i wzrasta luz pomiędzy odladzana cierną a bębnem hamulcowym, co pociąga za sobą wzrost skoku jałowego pedału lub dźwigni. Usterkę tę usuwa się przez przeprowadzenie odpowiedniej regulacji hamulców, opisanej szczegółowo w instrukcji obsługi ciągnika. Po wykonaniu regulacji należy bezwzględnie sprawdzić jednoczesność hamowania kół i w razie potrzeby doregulować jeden z hamulców.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.