CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Cummins B4.5 

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika Cummins B4.5, B4.5T, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, drogowych, koparkach, ładowarkach. 

Części silnika Cummins B4.5 z maszyn budowlanych

Na stanie posiadamy takie części jak: panewki, tłoki, korbowody, uszczelki, komplety uszczelek, uszczelniacze zaworowe, głowice, pierścienie, cewki gaszenia, wtryskiwacze, pompy oleju, pompy paliwa, pompy wody, bloki silnika, termostaty itp.

Cummins B4.5T części 

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Cummins B4.5, B4.5T pracującego w maszynach drogowych, budowlanych, koparkach i ładowarkach.

Nasza firma obsługuje silniki Cummins w wersji Diesel montowane w koparkach, ładowarkach, pojazdach technologicznych, kruszarkach, frezarkach drogowych, kafarach i wiertnicach.

Zajmujemy się również profesjonalnym serwisem oraz remontami generalnymi silników Cummins B4.5T. Na wszystkie przeprowadzone  usługi remontowo-serwisowe wystawiamy pisemne gwarancje. 

Skontaktuj się z nami jesli potrzebujesz więcej informacji na temat silników Cummins B4.5, B4.5T z  maszyn budowlanych, drogowych, koparek, ładowarek.

 

Części silnika Cummins B4.5T z koparek, ładowarek

 

Czy wiesz że...

Po włączeniu biegów odpowiednie koła zębate muszą być przesunięte tak, aby całkowicie zazębiły się z kołami współpracującymi i nie mogły samoczynnie przesunąć się i rozłączyć. W tym celu skrzynie przekładniowe zaopatrzone są w zatrzaski, które utrzymują przesunięte wodziki we właściwych miejscach. Dociskane sprężynami kulki zatrzasków wpadają w odpowiednio rozmieszczone wydęcia na wodzikach i zapobiegają rozłączeniu się przekładni zębatych. Każda skrzynia przekładniowa ma zabezpieczenie przed jednoczesnym przesunięciem dwóch wodzików tj. przed włączeniem na raz dwóch biegów. W otworze pomiędzy wodzikami znajduje się few. rygiel kołek o zaokrąglonych końcach. Na obu wodzikach nacięte są rowki odpowiadające kształtom końców rygla. Przesunięcie jednego z wodzików powoduje wciśnięcie rygla w wycięcie drugiego wodzika i całkowite Jego unieruchomienie. Łożysko i koła zębate skrzyni przekładniowej muszą być smarowane, W tym celu wnętrze skrzyni wypełnione jest olejem silikonowym (w starych typach ciągników stosuje sią olej przekładniowy), zwykle do poziomu wału pośredniego. Zanurzone w oleju koła zębate rozbryzgują w czasie' pracy olej po całym wnętrzu i smarują wszystkie koła oraz łożyska i wodziki. Poziom oleju w skrzyni nie może być ani za wysoki, ani za niski. Do kontroli poziomu oleju służy specjalny pręt pomiarowy (wskaźnik poziomu oleju) lub korek kontrolny, umieszczony z boku skrzyni. Właściwy poziom do którego ma sięgać olej, oznaczony jest na wskaźniku specjalnymi rysami, W skrzyniach zaopatrzonych w korek kontrolny olej powinien sięgać do otworu korka.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.