CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Hino J08C, J08CT uszczelki

Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika Hino J08C, Hino J08CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.

  • Hino JO8C

Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Hino J08C oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino J08C, Hino J08CT.


Czy wiesz, że…

W celu usunięcia niewłaściwego działania sprzęgła ciernego należy je przede wszystkim wyregulować, a jeżeli to nie pomoże, to należy sprzęgło rozebrać. Jeżeli okładziny cierne są zużyte lub popękane, należy je wymienić na nowe. Okładziny cierne mocuje się do tarcz za pomocą nitowi pełnych lub rurkowych aluminio­wych albo miedzianych lub przez klejenie. Powierzchnie metalo­wych tarcz dociskowych należy przeszlifować, a osłabione lub pęknięte sprężyny dociskowe wymienić. Tarczę sprzęgłową z okładzinami ciernymi należy sprawdzić na bicie, a jeżeli będzie zwichrowana, to wymienić na nową. W przypadku zużycia łożys­ka wyciskowego sprzęgła należy je również wymienić na nowe. W układach smarowania obiegowego pod ciśnieniem stosowane są pompy olejowe zębate. Poszczególne elementy pompy kwalifi­kują się do naprawy jeżeli: luz wałka napędowego w tulei łożyskowej przekracza 0,2 mm, luz między kołami zębatymi a kadłubem pompy jest większy niż 0,30 mm, luz międzyzębny kół pompy przekracza 0,4 mm, luz osiowy kół zębatych pompy jest większy niż 0,35 mm. Luz między kołami zębatymi a kadłubem pompy można ustalić przez pomiar za pomocą szczelinomierza wkładanego między czoła zębów a kadłub pompy. Luz międzyzębny mierzy się również za pomocą szczelinomierza. Pomiar luzu osiowego kół zębatych prze­prowadza się przez przyłożenie liniału do czoła kadłuba pompy i zmierzenie za pomocą szczelinomierza luzu między kołami zęba­tymi a liniałem. Jeżeli na pokrywie pompy widocz­ne są ślady zużycia, to wówczas w celu otrzymania całkowitego luzu osiowego kół zębatych pompy należy do uprzednio zmierzo­nego luzu dodać głębokość zużycia w pokrywie pompy. Głębokość tę można również zmierzyć szczelinomierzem.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.