CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L2950 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L2950. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L2950.KUBOTA L2950 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 2950 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2950 takie jak: L2950F, L2950DT, L2950DTGST.
 
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Każdy z cylindrów zamknięty jest oddzielną głowicą z reguły ze stopu lekkiego. Wymaganą skuteczność chłodzenia osiąga się przy tym przez zastosowanie dmuchawy, pobierającej dość dużą część mocy użytecznej, uzyskiwanej na wale korbowym. Strumienie chłodzącego powietrza są kierowane na najsilniej nagrzewające się miejsca głowic i cylindrów za pośrednictwem tuneli i osłon. Chłodzony powietrzem widlasty silnik 12-cylindrhwy (KHD, typoszereg F...L514/614/714) Projektowanie silnika chłodzonego powietrzem napotyka poważne trudności konstrukcyjno-technologiczne. Dotyczy to przede wszystkim doboru materiałów i pasowań montażowych tłoków, pierścieni tłokowych i ich sworzni oraz całokształtu zagadnień związanych ze smarowaniem silnika. Chłodzenie powietrzem zapewnia jednak liczne istotne korzyści. Zimny silnik daje się łatwo uruchomić i bardzo szybko uzyskuje stan równowagi cieplnej, nawet w niskich temperaturach otoczenia, co pozwala na osiąganie znacznych przebiegów między naprawczych, ze względu na niewielką intensywność zużycia gładzi cylindrów i pierścieni bezpośrednio po rozruchu. Brak chłodnicy oraz instalacji umożliwiającej krążenie cieczy chłodzącej upraszcza osprzęt silnika, ponieważ zamiast nich stosuje się tylko dmuchawę. Istotną zaletą eksploatacyjną jest również prostota obsługi układu chłodzenia ograniczającej się do okresowych przeglądów dmuchawy i usuwania zanieczyszczeń głowie oraz cylindrów. Ponadto wobec braku cieczy chłodzącej unika się zagrożeń wskutek zamarznięcia jej w zimie (w okresach silnych mrozów), co z zasady kończy się poważnym uszkodzeniem kadłuba lub głowicy  silnika chłodzonego wodą czy mieszanką chłodzącą.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.