CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4LE1 podkładki wtryskiwaczy

W ofercie podkładki wtryskiwaczy do silnika Isuzu 4LE1. Wszystkie podkładki wtrysków dostępne od ręki, z naszego magazynu.

W ofercie wszystkie rodzaje podkładek wtryskiwaczy do silnika Isuzu 4LE1. Wszystkie wersje podkładek wtrysków dostępne u nas na magazynie. Silnik  4LE1 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case,  JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.

Oprócz podkładek wtryskiwaczy do silnika 6KH1 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody,  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Szerokość powierzchni uszczelniającej oblicza się na dopuszczalny nacisk jednostkowy, który nie powinien przekraczać 300 kG/cm2. Jako obliczeniową powierzchnię nacisku uważa się powierzchnię i rzutu stożka na podstawę. Zawory dużych silników mają zazwyczaj osobne gniazda ze specjalnego żeliwa odpornego na wysokie temperatury. Taka konstrukcja pozwala na wymianę samego tylko gniazda jeżeli powierzchnia uszczelniająca grzybka jest już zbyt wybita i nie daje się przetoczyć. Normalnie, szlifuje się zawory wlotowe po ok. 1200 godz ruchu silnika. Dla zaworów wylotowych czas ten jest dwa razy krótszy, a więc szlifować należy już po 500 do 600 godzinach ruchu. Próbę szczelności przeprowadza się za pomocą powietrza sprężonego tłoczonego do cylindra wtedy kiedy zawory są zamknięte.  W warsztacie zawór doszlifowany sprawdza się na szczelność przez nalanie na stożek z góry nafty, albo oleju napędowego. Wrzeciono zaworu i grzybek tworzą zazwyczaj jedną całość. Wyjątek stanowią wielkie zawory wlotowe, dla których grzybki wykonane z żaroodpornego materiału łączy się na gwint z wrzecionem ze stali węglowej. Zawory wylotowe wykonuje się ze stali węglowej, a wlotowe ze stali niklowej o dużej zawartości chromu i krzemu (12°/o Cr, 3% Si). Wrzeciono w komorze zaworowej powinno mieć luz ok. 0,2 mm, gdyż zbyt ciasno wpasowane ma skłonność do zacinania się. Komory zaworów wlotowych i wylotowych wykonuje się z żeliwa perlitycznego. Komory dużych zaworów wypustowych są zawsze chłodzone wodą odbieraną z głowicy cylindra.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.