CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 3AE1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 3AE1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 3AE1.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 3AE1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 3AE1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Decyzja stworzenia własnych konstrukcji silników okrętowych zapadła w 1952 r. W tym celu zorganizowano w Warszawie biuro konstrukcyjne, pod nazwą Centralne Biuro Konstrukcji Silników Spalinowych, (CBKSS), które rozpoczęło prace nad konstrukcją silnika dwusuwowego, o poprzecznym szczelinowym płukaniu cylindrów, o mocy 4800 KM, o 150 obr/min i o dziewięciu cylindrach. Do konsultacji i konstrukcji powołano profesorów dwu katedr silników spalinowych, a mianowicie Politechniki Warszawskiej i Krakowskiej w osobach profesora Zdzisława Rytla i autora niniejszej pracy. Silnik opracowano w stosunkowo krótkim czasie przygotowując liczne rysunki warsztatowe potrzebne do produkcji. Wobec jednak zmienionych założeń, silnik ten nie został wykonany. Nie można uznać, aby wykonane przy konstruowaniu tego silnika prace nie dały pośrednich korzyści CBKSS. Przy pracy nad tym silnikiem przeszkoleni zostali młodzi inżynierowie, którzy z silnikami wielkiej mocy stykali się teoretycznie podczas studiów politechnicznych. Prace konstrukcyjne łączyły się z licznymi wyjazdami do Stoczni, gdzie konstruktorzy pogłębiali swoje wiadomości od strony praktycznej. Pierwsza praca dała więc im możność dokładnego poznania swoistych właściwości silnika okrętowego, jego automatyki oraz sposobów obliczeniowych.