CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Doosan Daewoo D430 części zamienne

W ofercie mamy wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, który swoje zastosowanie znalazł w maszynach budowlanych, a także agregatach prądotwórczych.

Na stanie magazynowym mamy dostępne wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430:

Doosan Daewoo D430 części zamienne silnika z maszyn budowlanych

  • pierścienie
  • tłoki
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa paliwa
  • pompa oleju
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • zestaw uszczelek

Części zamienne silnika Doosan Daewoo D430

Wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, który można spotkać w maszynach budowlanych oraz agregatach prądotwórczych.

Części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, dostępne od ręki z naszego magazynu.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do nas.

Doosan Daewoo D430 części zamienne silnika z agregatów pradotwórczych

 

Czy wiesz, że...

Stosuje się trzy sposoby hamowania: hamowanie prądnico we (ze zwrotem energii do sieci); hamowanie przeciwprądem (prądem sieci); hamowanie dynamiczne (oporowe). Wymienione sposoby hamowania omówiono osobno w odniesieniu do silników bocznikowych i szeregowych ze względu na ich nieco odmienne właściwości. Maszyna bocznikowa prądu stałego może przejść z pracy silnikowej w pracę prądnicową w dwóch przypadkach: wskutek zwiększenia prądu wzbudzającego tak, by siła elektromotoryczna indukowana przekroczyła wartość napięcia na zaciskach silnika; wskutek zwiększenia prędkości obrotowej maszyny (bez zmiany jej kierunku); wtedy prąd w tworniku silnika zmienia kierunek i silnik staje się generatorem hamującym urządzenie poprzednio napędzane przez silnik. Z hamowaniem przeciwprądem mamy do czynienia wtedy, gdy następuje zmiana kierunku prędkości obrotowej wirnika silnika w porównaniu do tego, jaki występuje przy pracy silnikowej (np. gdy ciężar napędza wirnik silnika w kierunku przeciwnym do kierunku działania momentu elektromagnetycznego lub, gdy nastąpi zmiana kierunku prądu w obwodzie wzbudzenia, lub w obwodzie twornika wskutek przełączeń). W takim przypadku silnik pracuje jako hamulec pobierając z sieci prąd. Zmianie kierunku prędkości obrotowej towarzyszy zwiększenie prądu pobieranego z sieci. Włączenie rezystancji Rd w obwód twornika powoduje zmniejszenie prądu pobieranego z sieci przy tym sposobie hamowania. Hamowanie dynamiczne polega na odłączeniu zacisków twornika od sieci i przyłączeniu do twornika rezystancji. Wskutek bezwładności mas wirujących urządzenia napędzanego silnik pracuje jako prądnica oddając energię do opornika. Przy hamowaniu dynamicznym, podobnie jak przy hamowaniu prądnicowym ulega zmianie kierunek prądu w tworniku i kierunek działania momentu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.