CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Uszczelka pod głowicę Daewoo Doosan DL08

Uszczelka głowicy do silnika Daewoo Doosan DL08, Doosan DL08T, Doosan DL08TI, Doosan DL08TIS, Doosan DL08K, Doosan DL08S, który znalazł zastosowanie w dużych maszynach budowlanych, agregatach prądotwórczych.

Oprócz uszczelki głowicy, zestawu uszczelek silnika Daewoo Doosan DL08 posiadamy również inne uszczelki: uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelniacz wału korbowego, uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Daewoo Doosan DL08.

Silniki Daewoo Doosan DL08, Doosan DL08T można spotkać w takich maszynach jak:

  •  Doosan DL300
  •  Doosan DL350
  •  Doosan DX300 LC
  •  Doosan DX 340 LC
  •  Doosan DX 380 LC

 

Czy wiesz że…

Wszystkie obliczenia walcowych kół zębatych odnoszą się do modułu zazębienia, podczas gdy w obliczeniach wytrzymałościowych i wykonawczych bierze się pod uwagę normalny moduł. Jeśli normalny moduł powinien odpowiadać modułowi znormalizowanemu określanemu za pomocą narzędzia, to moduł zazębienia może być dowolny. Tę okoliczność wykorzystuje się niekiedy przy konstruowaniu współosiowych przekładni, w których z pewnych powodów nie jest możliwe zastosowanie normalnych kół zębatych z zębami prostymi. W takich przypadkach kąt pochylenia linii śrubowej określa się za pomocą stosunku zadanego normalnego i czołowego modułu. Zwiększenie kąta przyporu, w porównaniu z jego normalną wartością, przez zastosowanie zębów skośnych, pozwala na zmniejszenie ilości zębów koła małego w większej mierze niż to wynika z zazębienia normalnego. A więc zgodnie z wzorem widzimy, że wraz ze zwiększeniem kąta przypora minimalna ilość zębów koła małego ulega zmniejszeniu. Jedną z wad kół zębatych z zębami skośnymi jest występowanie siły składowej poosiowej, działającej na ząb przy przekazywaniu mocy. Pod wpływem działania tej siły koło może się przesunąć wzdłuż swojej osi, jeśli nie zostanie przewidziane dodatkowe ustalenie. Jeżeli na kole wykonamy zęby skośne dwuczęściowe w układzie symetrycznym w odniesieniu do osi koła, to wówczas siły składowe poosiowe dla każdej połówki koła znoszą się wzajemnie. Takie koła zębate nazywamy daszkowymi lub strzałkowymi.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.