CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L295 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L295. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L295.kubota L295 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 295 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L295 takie jak: L295DT, L295F.W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
Czy wiesz, że...
Zewnętrzna ścianka główki tłoka na obrzeżu rowka na stożkowy pierścień zgarniający powinna być od strony wału korbowego odpowiednio potoczna, ponieważ zwiększa to dokładność usuwania oleju z gładzi cylindra. Podobnie jak w przypadku szczelinowych pierścieni zgarniających, zbierany z gładzi olej gromadzi się w podtoczeniu i ścieka do skrzyni korbowej przez kanaliki przelotowe, wywiercone w ściance tłoka. Pierścienie podcięte Usuwają jeszcze skuteczniej niż stożkowe olej zwilżający gładź cylindra. Pierścienie zgarniające tego typu cechuje oryginalne wykonanie zewnętrznych ścianek, które od strony wału korbowego mają ostre krawędzie zbierające. Ponadto w celu zwiększenia nacisków promieniowych nadaje  się niekiedy zewnętrznym ściankom podciętych pierścieni zgarniających niewielką stożkowatość. Również i w przypadku stosowania podciętych pierścieni zgarniających konieczne jest podtaczanie zewnętrznej ścianki tłoka na obrzeżach ich rowków od strony wału korbowego. Podtoczenia te powinny być zaopatrzone w kanaliki przelotowe, zapewniające swobodne spływanie do skrzyni korbowej silnika oleju usuwanego z gładzi cylindrów. Tłoki niektórych modeli samochodowych silników wysokoprężnych wyposaża się w bliźniacze podcięte pierścienie zgarniające, zakładane do wspólnego rowka zamiast zwykłego pojedynczego pierścienia szczelinowego. Modyfikacja taka poważnie zmniejsza intensywność przenikania oleju silnikowego do roboczych przestrzeni cylindrów bez zmieniania szczegółów konstrukcji tłoków. Aby zapewnić swobodny odpływ oleju zbieranego przez bliźniacze pierścienie zgarniające z gładzi, na czołowych ich ściankach od strony wału korbowego wykonuje Się płytkie wgłębienia.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.