CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA B7000 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA B7000. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA B7000.KUBOTA B7000 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA B 7000 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA B 7000 takie jak: B7000D, B7000E.
 
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
Czy wiesz, że...
Każdemu położeniu pedału przyspieszenia odpowiada ściśle określone ustawienie suwaka dławiącego, a więc i wynikająca z tej pozycji suwaka prędkość biegu silnika. Umożliwia to zmuszanie silnika do pracy z wymaganą prędkością biegu przez wywieranie stosownego nacisku na pedał przyspieszenia. Silnik zatrzymuje się przez przekręcenie wodzika upustowego, w takie położenie, że wnęka na jego cylindrycznym występie od strony sprężyny powrotnej ciągle łączy przestrzeń między wystąpienia wodzika z kanalikiem przelewowym. Dzięki takiemu ustawieniu wodzika upustowego (położenie STOP), podczas roboczych suwów tłoczka rozdzielczego w komorze tłoczenia w ogóle nie podwyższa się ciśnienie, ponieważ olej napędowy nieprzerwanie może wydostawać się z jej wnętrza poprzez przestrzeń pomiędzy występami wodzika i kanalik przelewowy z powrotem do przestrzeni ssawnej. Okresowe zwiększanie dawkowania pompy wtryskowej, w celu ułatwienia uruchomienia silnika, zapewnia samoczynne urządzenie rozruchowe w postaci sprężynowego zaworka różnicowego, reagującego na ciśnienie oleju napędowego w przestrzeni ssawnej. Jak długo pompa zasilająca nie tłoczy paliwa lub tłoczy je pod niewielkim ciśnieniem, tak długo zaworek różnicowy umożliwia swobodne odpływanie oleju napędowego z komory naporowej do przestrzeni ssawnej. Dzięki temu podczas przekręcania wału korbowego silnika przez jego rozrusznik wodzik upustowy trwa w bezruchu, opierając się kołnierzem o obrzeże gniazda (wskutek nacisku sprężyny powrotnej). W rezultacie tłoczek rozdzielczy aż do chwili wykonania zwrotu zewnętrznego wytłacza olej napędowy z komory tłoczenia do wtryskiwaczy, czyli dawkowanie jest znacznie większe niż regulowane jako największe przez wodzik upustowy.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.