CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 6SD1 wałek rozrządu

W ofercie wałek rozrządu oraz panewki wałka rozrządu do silnika Isuzu 6SD1. Większość wałków rozrządu oraz panewek rozrządu do silnika Isuzu 6SD1 dostępne na miejscu, z naszego magazynu.

W ofercie naszego sklepu wałek rozrządu oraz panewki rozrządu do silnika Isuzu 6SD1. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik  6SD1 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.

Oprócz wałka rozrządu i panewek wałka rozrządu Isuzu 6SD1 sprzedajemy także inne części np.: tuleje termostaty, głowice, bloki silnika pompy paliwa, tłoki, itp.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Dla silnika Sulzera RD76 (L = 390 mm, d - 570 mm i obrotach znamionowych i 19 na min) luz w łożysku wału korbowego w podstawie wynosi 0,40 do 0,56 mm (największy - wskutek zużycia 0,8 mm). Z obliczenia wynika luz 0,499 mm - czyli ok. 0,5 mm, dla silników B & W luzy są mniejsze i wynoszą jako promieniowe w łożyskach 0,25 do 0,3 mm. Większość luzów montażowych może być ściślej określona po uwzględnieniu temperatury, do jakiej łożyska w pracy nagrzewają się. Dla jednakowych materiałów czopa i panwi luz ustalony przy montażu jest ważny w eksploatacji. Jeżeli łożyska i czopy są wykonane z różnych materiałów, wówczas o luzie decyduje rozszerzalność liniowa pod wpływem ciepła. Luzy łożysk czopów korbowodowych wału korbowego są takie same jak łożysk w podstawie pod warunkiem, że panwie są wylane tym samym materiałem. O ustaleniu luzów montażowych decyduje ułożenie wału korbowego w łożyskach podstawy i dokładność w wykonaniu gniazd dla dolnych półpanwi. Luz między dolną półpanwią i gniazdem wynosi zazwyczaj 0,05 do 0,08 mm po każdej stronie, zaś luz między kołnierzami półpanwi i bocznymi powierzchniami gniazda  w granicach 0,05 a 0,12 mm. Wymienione luzy odnoszą się do silnika, którego ściągi łączące cylindry z podstawą nie są napięte. Przez napięcia ściągów, które odkształcają podstawę, mogą te luzy zmniejszyć się. Zależnie od konstrukcji podstawy i zaczepienia ściągów w podstawie, zmniejszenie to nieraz dochodzi do 0,1 mm.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.