CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 6SD1 filtry

W ofercie filtr oleju, filtr silnika, filtr powietrza oraz filtr paliwa do silnika Isuzu 6SD1. Większość filtrów dostępna na miejscu, z naszego magazynu.

Isuzu 6SD1 filtry silnika - w ofercie wszystkie rodzaje filtrów oleju, silnika, powietrza oraz paliwa do silnika  Isuzu 6SD1. Wszystkie wersje filtrów dostępne u nas na magazynie. Silnik  6SD1 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Hitachi, Denyo Case, JCB, i wiele innych.

Oprócz filtrów do silnika Isuzu 6SD1 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Małe silniki bezwodzikowe czterosuwowe zazwyczaj nie mają osobnego smarowania tulei cylindrowych, gdyż do ich smarowania wystarczą opary olejowe, jakie powstają w skrzyni korbowodów wskutek uderzeń w ściekający olej szybko obracających się korbowodów. Do regulowania smarowania tulei należy stosować w tłokach pierścienie zbierające. Większe silniki czterosuwowe muszą mieć dodatkowe smarowanie cylindrów, gdyż opary olejowe nie  wystarczą i rozdział tego oleju na powierzchnie tulei jest niewystarczający. Dodatkowe smarowanie jest wówczas szczególnie potrzebne, gdy silnik często pracuje na niskich obrotach, np. jako okrętowy. Silniki dwusuwowe mają cylindry zawsze osobno smarowane, gdyż tylko w ten sposób można kontrolować dawkowanie oleju, a także zastosować lepsze oleje, o większej lepkości i odporności na wysokie temperatury. Dawkowanie musi być bardzo staranne i dla większych średnic cylindrów w kilku miejscach, na różnych wysokościach. Zwłaszcza silniki dwusuwowe obustronnego działania wymagają prawidłowego doboru miejsc smarowniczych. Olej doprowadzany na powierzchnię trzeba rozprowadzać po całej powierzchni tulei. W tym celu robi się, począwszy od otworów smarowniczych skośne rowki, którymi rozprowadzany jest olej na powierzchnie między otworami. Takie rowki można wykonać szlifierką nawet wówczas, kiedy silnik jest podczas prób na hamowni po wyciągnięciu tłoków z cylindrów. Osobno są smarowane cylindry wszystkich silników wodzikowych czterosuwowych i dwusuwowych. Do smarowania cylindrów używa się aparatów smarowniczych, które są rozmaicie wykonane.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.