CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4FE1 termostaty

W ofercie termostat marki Isuzu 4FE1. Większość termostatów dostępna na miejscu w naszym magazynie. Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu 4FE1.

Termostat Isuzu 4FE1 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika. Silnik 4FE1 znalazł zastosowanie w wózkach widłowych oraz innych maszynach transportowych.

Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu, silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

Czy wiesz że…

Istnieją dwa główne wewnętrzne źródła drgań w przekładni: siły między zębne i siły w łożyskach. Drgania w przekładni są zjawiskiem bardzo złożonym, można bowiem stwierdzić szerokie widmo drgań różnej częstości, tak, że badanie zjawiska drgań połączone jest z koniecznością analizy widma drgań. W przekładni wszystko może drgać, wieńce zębate, tarcze kół, wały z czopami, ściany skrzyń i wszystko to ma jakieś częstości drgań własnych, a wobec tego, że istnieje wiele przyczyn drgań i każda z tych przyczyn może być przyczyną siły wzbudzającej o różnym okresie, drgania są złożone i sposób zmniejszania ich nie jest prosty. Wielkość prędkości obrotowej i liczba zębów weryfikują pewną podstawową częstość siły wzbudzającej. Zjawisko jednak jest o tyle złożone, że nie tylko wchodzenie w przypór i ewentualna nadwyżka dynamiczna z tym związana jest funkcją prędkości obrotowej i liczby zębów. W trakcie przyporu występują jeszcze dodatkowe zmiany stanów obciążenia, które bądź wywołują drgania z fazowym przesunięciem, bądź też zmieniają częstość. Przechodzenie z jednoparowego do dwuparowego przyporu, czyli zmiana wielkości ¡obciążenia zęba, bardzo zależy co do charakteru od tego, w jak dużej mierze występuje jednoczesność pracy zębów dzięki pochyleniu ich linii. Źródła drgań dopatrywano się w łożyskach ślizgowych, analizując układ kół zębatych jak wahadło zawieszone w łożyskach. Obecnie w przypadku łożysk o smarowaniu hydrodynamicznym analizuje się niestateczność związaną z trwałością warstewki oleju warunkującej równowagę sił w układzie. W naszych czasach zjawiska te stały się przedmiotem wielu interesujących badań.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.