CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Silniki morskie Yanmar części zamienne

Oferujemy wszystkie części do marynistycznych jednostek napędowych Yanmar Diesel. Silniki Yanmar z powodzeniem stosowane są w jachtach, łodziach, barkach i kutrach na całym świecie, są to wysokoprężne silniki Diesel.

Yanmar - silniki morskie

Posiadamy wiele części zamiennych do marynistycznej jednostki napędowej Yanmar, takich jak: Części zamienne do silnika morskiego Yanmar

  • tłoki
  • panewki
  • korbowody
  • uszczelki głowicy
  • zestawy uszczelek
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wały korbowe
  • cewki gaszenia
  • świece żarowe
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa

Yanmar to ogólnoświatowy dostawca silników do sprzętu marynistycznego. Jednostki napędowe tej marki znane są ze swojej bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Silniki te znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Podstawowe silniki marynistyczne Yanmar:  Morski silnik Yanmar z marynistycznych jednostek napędowych

  • Yanmar 1GM10
  • Yanmar 2YM15
  • Yanmar 3YM20
  • Yanmar 3YM30AE
  • Yanmar 3JH5E
  • Yanmar 4JH45
  • Yanmar 4JH5E
  • Yanmar 4JH57
  • Yanmar 4JH4-TE
  • Yanmar 4JH80
  • Yanmar 4JH110
  • Yanmar 4JH4-HTE
  • Yanmar 4J4-TE
  • Yanmar 4JH2-DTE
  • Yanmar 4JH4- TE
  • Yanmar 4JH2-HTE
  • Yanmar 4JH3-DTE
  • Yanmar 4LV150
  • Yanmar 4LHA-HTP
  • Yanmar 4LV170
  • Yanmar 4LV195
  • Yanmar 4LHA-DTP
  • Yanmar 4LV230
  • Yanmar 4LHA-STP
  • Yanmar 4LV250
  • Yanmar 6LY2M-WST
  • Yanmar 6LY3-UTP
  • Yanmar 6LY400
  • Yanmar 6LY2A-STP
  • Yanmar 6LY3-STP

Ponadto oferujemy ogólne remonty pozostałych silników z jednostek pływających i maszyn różnego typu. Yanmar, części zamienne morskich jednostek napędowych

 

 

Czy wiesz że...

Transport wałów z jednego stanowiska roboczego na drugie dokonywano chwytakami pneumatycznymi i elektrycznymi. Chwytaki przesuwano łańcuchem. W jednym z zakładów produkujących łożyska toczne zastosowano do szlifowania baryłek dwurzędowych łożysk baryłkowych linię automatyczną złożoną z trzech szlifierek bezkłowych. Surowe baryłki ze stali toczone zgrubnie na automatach tokarskich lub wyciskane na prasach z naddatkiem 0,5 mm na średnicy, były najpierw hartowane i odpuszczane do =: 62 -J- 64?a następnie czyszczone ze zgorzeliny w bębnach obrotowych. Tak przygotowane baryłki przechodzą dalszą obróbkę w następującej kolejności: Szlifowanie obu powierzchni bocznych na szlifierce do płaszczyzn, w celu otrzymania jednakowych wymiarów długościowych.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.