CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Yanmar 2GM20, 2GM15 części

W ofercie części zamienne silnika Yanmar 2GM20, 2GM15, 20GM20, 2GM, 2GM20F, 20GM20C z marynistycznych jednostek napędowych, łodzi, statków.

Na stanie posiadamy wiele części zamiennych do silników Yanmar 2GM20, 2GM15 takich jak: Części zamienne silnika Yanmar 2GM20, 2GM15 z marynistycznych jednostek napędowych

  • tłoki
  • panewki
  • uszczelki
  • korbowody
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • uszczelniacze zaworowe
  • zestawy uszczelek
  • głowice

Skontaktuj się z nami  by uzyskać więcej informacji na temat silnika Yanmar 2GM20, 2GM15 z marynistycznych jednostek napędowych.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników morskich Yanmar:

  •     Yanmar  2GMFY(E)-E
  •     Yanmar  2GMYE-EC
  •     Yanmar  2GM(F)
  •     Yanmar  2GM20
  •     Yanmar  2GM20VE
  •     Yanmar  2GM20B
  •     Yanmar  2GM20C
  •     Yanmar  2GM20F
  •     Yanmar  2GM20FVE
  •     Yanmar  2GM20-YEU
  •     Yanmar  2GM20C-YEU
  •     Yanmar  2GM20F-YEU
  •     Yanmar  2GM20FC-YEU

 

Czy wiesz że...

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:103%; mso-pagination:widow-orphan; text-autospace:ideograph-other; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-fareast-language:EN-US;}

Każdy obrót hamowanego koła powoduje za pośrednictwem przerywacza włączenie obwodu elektrycznego i uruchomienie odpowiedniego rysika. Na taśmie wykresu otrzymuje się więc dla każdego z kół łamaną linię, przy czym każde załamanie linii odpowiada jednemu obrotowi koła. Porównując wykresy wszystkich kół można ustalić, czy podczas hamowania nastąpił równomierny poślizg. Dla wnikliwej analizy wielkości maksymalnego opóźnienia pojazdu potrzebną jest znajomość współczynnika przyczepności nawierzchni, na której przeprowadzane były pomiary. Dla danej nawierzchni pomiar przeprowadza się kilkakrotnie, przyjmując jako wynik wartość średnią. Ze względu na małą średnicę rolki, dość dokładne wyniki pomiaru otrzymuje sio tylko dla gładkich nawierzchni drogi, jak np. asfalt, beton, twarda droga gruntowna itp.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.