CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Caterpillar CAT 3003 uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar CAT 3003, który pracuje w minikoparkach, miniładowarkach silnika CAT 3003.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Caterpillar CAT 3003 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.

Oprócz  uszczelniaczy wału korbowego do silnika Caterpillar CAT 3003 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Silniki CAT 3003 są silnikami najczęściej spotykanymi w minikoparkach Caterpillar.

Są to przykładowo takie modele jak:

  •     Minikoparka Caterpillar 301.5 CAT 3003
  •     Minikoparka Caterpillar 301.6 CAT 3003
  •     Minikoparka Caterpillar 301.8 CAT 3003

Podobnymi maszynami, w których pracują silniki z minikoparek, miniładowarek sa:

  •     NEUSON 38Z3 -Serie AE 02803 9.05- Yanmar 3TNV88-PNS
  •     NEUSON 38Z3 Serie AG 00573 Yanmar 3TNV88-BPNS
  •     NEUSON 50Z3 -Serie AD 07125 Yanmar 4TNV88-PNS
  •     NEUSON 50Z3 Serie AH 00579- Yanmar 4TNV88-BPNS
  •     NEUSON 501s -Serie DB 00692 Yanmar 3TNV88-XNSS
  •     NEUSON 501s Serie DC 00738- Yanmar 3TNV88-BDNSS
  •     NEUSON 2503RDV -Serie AC 01814 Kubota D 1703B
  •     NEUSON 2503 -Serie AD 01481 Yanmar 3TNE88-ENSR1
  •     NEUSON 2503 Serie AD 01502- Yanmar 3TNV88-SNS
  •     NEUSON 2503 Serie AG 00597- Yanmar 3TNV88-BSNS
  •     NEUSON 3003 -Serie AC 01793 Kubota D 1703EBB-EC1
  •     NEUSON 3003 -Serie AD 01819 Yanmar 3TNE88-ENSR2
  •     NEUSON 3003 Serie AD 01820- Yanmar 3TNV88-NNS
  •     NEUSON 3503 -Serie AC 01799 Kubota D 1703-EBB-EC1
  •     NEUSON 3503 - Serie AD 01552 Yanmar 4TNE88-ENSR
  •     NEUSON 3503 Serie AD 01553-AE 01832 Yanmar 4TNV88-WNS
  •     NEUSON 3503 Serie AG 00593- Yanmar 4TNV88-BWNS

 

Czy wiesz że…

Regulatory obrotów w silnikach wysokoprężnych ciągników stanowią jeden zespół z pompą wtryskową. Regulatory, działając najczęściej na zębatkę sterującą pompy, dawkują ilość paliwa w zależności od obciążenia silnika oraz utrzymują stałą liczbę obrotów w pewnym zakresie. Na ogół części regulatorów nie ulegają szybkiemu zużyciu, przeważnie wystarcza ich wyregulowanie. W związku z tym należy także unikać niepotrzebnych rozbiórek regulatora. Zdarzają się jednak wypadki urwania się wału lub śruby przytrzymującej ciężarek regulatora.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.