CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Kubota Nanni N4.85 Uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika morskiego Kubota Nanni N4.85, który pracuje w marynistycznych jednostkach napędowych.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika morskiego Nanni N4.85 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Nanni N4.85 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.

W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na Wasze pytania.


Czy wiesz, że…

Poza zmęczeniem materiału, które jest dla łożyska zjawiskiem normalnym i nie do uniknięcia, trwałość jego może być ograniczona innymi rodzajami uszkodzeń. Są to: pęknięcia i wykruszenia - możliwe przyczyny; obciążenia udarowe, nadmierny wcisk wewnętrznego pierścienia na stożkowym czopie, jednostronne podparcie pierścienia, tarcie jednego z pierścieni o część nieruchomą, błędy materiałowe - przegrzanie przy szlifowaniu, błędy hartownicze; wgniecenia i ślady na bieżniach - możliwe przyczyny: przeniknięcie twardych cząstek do wnętrza łożyska, obciążenia udarowe, drgania i wstrząsy w nieobciążonym łożysku znajdującym się w spoczynku; zatarcia - możliwe przyczyny: błędy smarowania, błędy montażu, dodatkowe poślizgi części tocznych wywołane anormalnymi warunkami pracy; zużycie ścierne - możliwe przyczyny: nieszczelność uszczelnień łożyska i wnikanie zanieczyszczeń, nieodpowiedni smar lub zbyt małe ilości smaru; zniszczenia elektroiskrowe: - przyczyną są iskrzenia powstające przy przepływie prądu przez łożysko. Na powierzchniach tworzą się drobne kratery, które mogą grupować się w prążki; korozja: powstaje na skutek przedostawania się do łożyska wody lub wilgoci, lub gdy smar zawiera składniki korodujące. Jako „korozja tarcia” zjawia się na powierzchniach styku otworu z czopem lub pierścienia zewnętrznego z gniazdem; uszkodzenia wskutek ślizgania się pierścieni po podłożu: przyczyną jest wadliwy dobór pasowań; uszkodzenie koszyczka: zwykle przyczyną jest brak smarowania, koszyczka i jego nadmierne wycieranie się. Pęknięcia zmęczeniowe są rzadkie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.