CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Caterpillar CAT C3.4 DIT tłoki i sworznie

Tłoki i sworznie do silnika Caterpillar  C3.4, CAT C3.4 DIT, który znalazł zastosowanie w mini ładowarkach kołowych, mini ładowarkach gąsienicowych, a także średnich ładowarkach.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.

Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków, pierścieni silnika Caterpillar C3.4, CAT C3.4 DIT, który znalazł zastosowanie w mini ładowarkach kołowych, mini ładowarkach gąsienicowych, a także średnich ładowarkach.

Wszystkie wersje tłoków dostępne u nas na magazynie.

Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Caterpillar CAT C3.4 DIT.

Silniki Caterpillar C3.4 DIT możemy spotkać w takich maszynach jak:

  •     Miniładowarka gąsienicowa 277C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka gąsienicowa 287C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka gąsienicowa 297C CAT C34 DIT Tier3  S4S-DT
  •     Miniładowarka 256C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka 262C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka 236B Serie 2 CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka 246C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka 252B Serie 2 CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Miniładowarka 272C CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Ładowarka 908H CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Ładowarka 906H CAT C3.4 DIT  S4S-DT
  •     Ładowarka 907H CAT C3.4 DIT  S4S-DT

 

 Czy wiesz że...

Przez zmniejszenie grubości podkładek luz między zębny zwiększa się, a przez zwiększanie grubości podkładek zmniejsza. W ciągniku Ursus C-325 luz między zębny reguluje ¡się za pomocą nakrętek łożyskowych i podkładek. W ciągniku DT-54 służą do tego nakrętki nakręcane na gniazda łożysk. Przy każdorazowym przesunięciu kół zębatych należy pamiętać o konieczności sprawdzenia wielkości luzu między zębnego, a dopiero potem obserwuje się ślady współpracy zębów. Wielkość luzu między zębnego można zmierzyć szczelinomierzem, który »umieszcza się między zębami obu kół. W tym czasie nóżkę czujnika dosuwa się do powierzchni bocznej jednego z i najbliższych zębów koła talerzowego. Tarczkę ruchomą czujnika ustawia się w tym czasie w zerowej pozycji. Po wykonaniu ruchu kołem talerzowym w odwrotnym niż przedtem kierunku w granicach luzu odczytuje się z czujnika wielkość tego luzu. W czasie obserwowania współpracy kół zębatych pomocny może być zamieszczony opis i rysunek różnych rodzajów zazębień i powstające w związku z tym różne rodzaje śladów.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.