CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

TOYOTA 2J, 2JT blok silnika

W ofercie blok silnika TOYOTA 2J, 2JT, 2J-T, 2J-3G, 2J-4G, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych.

Wszystkie części zamienne do silników Diesel, jak i gazowo - benzynowych z wózków widłowych Toyota.

Oprócz bloku silnika TOYOTA 2J, 2JT oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.

Silnik TOYOTA 2J, 2JT można spotkać w takich maszynach jak:

  •     TOYOTA 2FD20
  •     TOYOTA 2FD25
  •     TOYOTA 2FD30
  •     TOYOTA 4FG20
  •     TOYOTA FD20 DIESEL
  •     TOYOTA FD25 DIESEL
  •     TOYOTA FD30 DIESEL
     

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Ciśnienie gazów spalinowych przy końcu suwu wylotu pg, Jak Już było wspomniane przy omawianiu napełniania cylindra świeżym ładunkiem, zależy w znacznym stopniu od oporów układu wylotowego. Im większy Jest opór układu wylotowego, tym olśnienie przy końcu suwu wylotu Jest wyższe. Przyczyną wzrostu oporów przepływu układu wylotowego może być np. zastosowanie tłumika. Podobnie wzrost częstotliwości obrotów silnika prowadzi do wzrostu oporów przepływu i wzrostu ciśnienia końca suwu wylotu pg. Przeciętne wartości ciśnienia końca suwu wylotu podane były przy omawianiu napełniania cylindra świeżym ładunkiem.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.