CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik Kubota L4300 części do silnika

Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 4300 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach. KUBOTA L4300 CZĘŚCI DO SILNIKA
 
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L4300.
 
Części do silnika KUBOTA L4300 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
 
W ofercie do KUBOTA L4300 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L3830 takie jak: L3830DTC.
 
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
 
 
Czy wiesz, że...
Opracowując turbodoładowywanie umożliwiające szybkoobrotowemu silnikowi wysokoprężnemu w rozległym zakresie prędkości biegu rozwijanie praktycznie niezmiennej mocy użytecznej trzeba jednak trafnie dobrać turbosprężarkę, co w praktyce stwarza istotne problemy. Jeżeli bowiem nie stosuje się sterowanego przez turbinę powietrzną bezpośredniego chłodzenia wstępnie sprężonego powietrza to charakterystyka wydajności turbosprężarki zwykłe wybitnie utrudnia jej zapewnianie odpowiedniego napełniania powietrzem cylindrów silnika w całym przedziale zmienności prędkości obrotowej wału korbowego. Gdy chodzi o samochodowe i ciągnikowe silniki wysokoprężne, realne możliwości rozwiązania wspomnianych problemów ograniczają się do modyfikowania konstrukcji turbosprężarki, upustowego regulowania wydajności turbosprężarki lub jej zasilania spalinami oraz do stosowania doładowywania turbo impulsowego. Modyfikowanie konstrukcji turbosprężarki, w celu zwiększenia jej wydajności w okresach pracy silnika z umiarkowanymi prędkościami biegu, polega głównie na zmniejszaniu czynnych przelotów którymi spaliny napływają na łopatki wirnika turbiny. Jednak wskutek takich przeróbek podczas pracy silnika ze znamionową prędkością biegu (lub większą) sprężarka turbosprężarki tłoczy zbyt dużo powietrza albo wytwarza za wysokie ciśnienie doładowywania, co podwyższa szczytowe ciśnienie spalania i zwiększa emisję tlenków azotu. Racjonalne są jedynie modyfikacje turbiny wydatnie zmniejszające zależność chwilowej prędkości obrotowej jej wirnika od prędkości biegu silnika, lecz poważnie komplikują one konstrukcję turbosprężarki.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.