CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik Kubota L3000 części do silnika

Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 3000 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.KUBOTA L3000 CZĘŚCI DO SILNIKA
 
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L3000.
 
Części do silnika KUBOTA L3000 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L3000 takie jak: L3000DT, L3000F.
 
W ofercie do KUBOTA L3000 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
 
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
 
Czy wiesz, że..
Podczas rozruchu zimnego silnika termostat odcina dopływ oleju do sprzęgła hydrokinetycznego oraz do siłownika przeponowego. Wobec braku oleju we wnętrzu sprzęgła główna dmuchawa nie pracuje. Jednocześnie wskutek braku naporu oleju na przeponę siłownika jego sprężyna utrzymuje klapy wymiennika ciepła tak, że wężownicę, którą przepływają spaliny, omywa powietrze zasysane do cylindrów silnika. Zapewnia to bardzo szybkie nagrzewanie się silnika po jego uruchomieniu i stwarza korzystne warunki powstawania mieszanki palnej w cylindrach, nawet podczas zasilania go benzyną. W okresie bezruchu głównej dmuchawy pracuje dmuchawa pomocnicza, zapewniając jedynie powolne przepływanie powietrza niezbędne do zapewniania prawidłowości działania termostatu, narażonego wówczas na przegrzewanie się wskutek silnego cieplnego promieniowania użebrowania cylindrów. Układ chłodzenia powietrzem wielopaliwowego, widlastego silnika 8-cylindrowego (KHD). Po nagrzaniu się silnika termostat otwiera dopływ oleju. Najpierw pod naporem oleju ugina się przepona siłownika i przerzucając klapy w wymienniku ciepła umożliwia zasysanie do cylindrów powietrza wprost z filtru. W miarę zapełniania sprzęgła hydrokinetycznego coraz szybciej obraca się wirnik głównej dmuchawy, która zaczyna chłodzić silnik. Ze względu na właściwości stosowanych obecnie dmuchaw chłodzących, a zwłaszcza z uwagi na znaczną zależność wydajności takiej dmuchawy od chwilowej prędkości obrotowej jej wirnika, również i zwykłe samochodowe silniki wysokoprężne wymagają na ogół samoczynnej regulacji chwilowej intensywności chłodzenia odpowiednio do obciążenia  i prędkości biegu. Zadanie to spełniają najczęściej nastawne klapy i przesłony do sterowania przepływu powietrza chłodzącego, przestawiane przez termostaty.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.