CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik Kubota L2600 części do silnika

Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 2600 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.kubota L2600 CZĘŚCI DO SILNIKA
 
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L2600.
 
Części do silnika KUBOTA L2600 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2600 takie jak: L2600F, L2600DT.
 
W ofercie do KUBOTA L2600 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
 
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
 
Czy wiesz, że...
Swobodne ruchy drgające zanikają bowiem nie tylko wskutek zdolności tłumienia drgań, jaką cechuje się materiał wału, z również w następstwie impulsów obciążających, oddziałujących w coraz to innych fazach cyklów drgań wału. Uprzednio wyjaśniono już, że w samochodowych silnikach wysokoprężnych, ze względu na ich duże znamionowe prędkości biegu, prawie zawsze zakres użytecznych prędkości biegu takiego silnika obejmuje jedną lub więcej krytycznych prędkości obrotowych jego wału korbowego. Praca silnika z krytyczną prędkością obrotową wału korbowego, zwłaszcza o małej liczbie porządkowej (kiedy niska harmoniczna pokrywa się z częstotliwością drgań własnych wału korbowego), zawsze stwarza realne niebezpieczeństwo urwania się wału korbowego wskutek zbyt silnych drgań skrętnych. Co więcej, już podczas przyspieszania lub zwalniania biegu silnika z przechodzeniem przez krytyczną prędkość obrotową, wskutek pojawiania się objawów rezonansu, krótkotrwałe silne drgania mogą powodować zbyt duże naprężenia wewnętrzne w materiale wału korbowego oraz niekorzystne rozkłady chwilowych nacisków w łożyskach głównych. Niepożądane następstwa drgań skrętnych są szczególnie niebezpieczne w rzędowych silnikach wielocylindrowych, ponieważ stosunkowo długie wały korbowe ulegają względnie dużym odkształceniom skrętnym. Zmusza to więc do wyposażenia rzędowych silników sześcio- i ośmiocylindrowych, a często również i ezterocylindrowych, w urządzenia ograniczające nasilenie drgań skrętnych, zwane tłumikami drgań. Od chwili wystąpienia pierwszych objawów zjawiska rezonansu urządzenie takie wytwarza impulsy zakłócające, które zapobiegają zbytniemu nasilaniu się odkształceń skrętnych i pojawianiu nadmiernych naprężeń wewnętrznych w materiale wału korbowego.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.