CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

KUBOTA V1903 korbowód

W ofercie korbowód do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1903 Diesel. Większość korbowodów do silnika KUBOTA V1903 dostępna od ręki, z naszego magazynu.

W ofercie wszystkie rodzaje korbowodów do KUBOTA V1903. Silnik Kubota V1903 znalazł zastosowanie w wielu maszynach rolniczych oraz budowlanych.

KUBOTA V1903 tulejka korbowodu

Tulejka korbowodowa do KUBOTA V1903. Tulejki korbowodowe do silników KUBOTA V1903 i innych.

Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.

Oprócz korbowodu do silnika KUBOTA V1903 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Można się spodziewać, że do napędu motocykli będą stosowane silniki dwusuwowe o pojemności skokowej do 300 lub 400 cm3 (3-, 4-eylindrowe) i mocy jednostkowej rzędu 75 KM/dm3. Większe silniki motocyklowe i silniki samochodów małolitrażowych będą zapewne konstruowane zarówno jako czterosuwowe czterocylindrowe chłodzone cieczą, o pojemności skokowej 750...850 cm3, jak też jako silniki o wirujących tłokach i mocy jednostkowej rzędu 60...65 KM/dm3, tj. zbliżonej do mocy jednostkowej małych silników motocyklowych. We wszystkich przypadkach należy spodziewać się dążenia do zastępowania zasilania gaźnikowego przez wtryskowe, niekoniecznie sterowane elektronicznie. Ta cecha nowoczesnych silników o zapłonie elektrycznym zapewni sprostanie wymaganiom przepisów dotyczących dopuszczalnego poziomu toksyczności spalin. W niektórych przypadkach również w konstrukcji małych silników spalinowych będą wykorzystywane doświadczenia z konstruowania tzw. czystych silników, typu HONDA CCC, o uwarstwionym ładunku cylindra. W podobnych rozwiązaniach również można przewidywać stosowanie wtrysku paliwa, mające zresztą w Europie zachodniej przeszło dwudziestoletnią tradycję. Wprawdzie koszt urządzenia wtryskowego do małego silnika jest wciąż duży, a istotne trudności nastręcza dokładna regulacja dawek paliwa mniejszych niż 3...4 mm3/cykl, lecz w tej dziedzinie osiągnięcia licznych wytwórni są obiecujące.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.