CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

KUBOTA V1902 uszczelniacz wału

W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1902 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA V1902 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1902. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA V1902 używany jest w maszynach z branż  budowlano - remontowej.

Oprócz  uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1902 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Podczas ruchu tłoka między 50...70° o.w.k. przed ZZ oraz 50...70° po ZZ, tworząca się w gaźniku mieszanka paliwowo-powietrzna napływa przez odsłaniane okno ssawne do skrzyni korbowej. Ponieważ w drugiej części okresu napełniania tłok porusza się ku skrzyni korbowej, istnieje możliwość powrotnego wytłaczania ładunku do gaźnika. Zjawisko takie występuje tym intensywniej, im mniejsza jest (przy stałym położeniu przepustnicy) prędkość obrotowa wału korbowego, im większe jest uchylenie przepustnicy lub im większe przekroje okna ssawnego, kanału ssawnego i gardzieli gaźnika. Zmniejszenie tych wielkości wpływa jednak niekorzystnie na napełnienie skrzyni korbowej przy dużych prędkościach wału korbowego. Podczas projektowania użytkowych, seryjnych silników trzeba więc zawsze dążyć do pewnego kompromisu. Silniki o pojemności skokowej szczególnie małej, np. Vs = 50 cm3, wykonuje się często zakładając niewykorzystywanie ich pełnej pojemności skokowej, to znaczy tak projektuje się układ ssący, aby podczas pełnego uchylenia przepust- nicy napełnienie cylindra było mniejsze niż optymalne. Wtedy jednak uwidocznia się wpływ zmniejszenia intensywności wytłaczania ładunku ze skrzyni korbowej z powrotem do gaźnika i przy mniejszej prędkości obrotowej uzyskuje się maksymalne napełnienie cylindra i maksymalny moment obrotowy.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.