CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L4400 filtry silnika i hydrauliczne

Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L4400.KUBOTA L4400 FILTRY
 
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L4400 dostępne są na miejscu.
 
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
  • KUBOTA L 4400 filtr oleju silnikowego
  • KUBOTA L 4400 filtr paliwa
  • KUBOTA L 4400 filtr powietrza
  • KUBOTA L 4400 filtr hydrauliki
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
 
 
 
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Nagrzewnica elektryczna, czyli potocznie tzw. kryza żarowa, jest to przelotowy żarowy grzejnik elektryczny, wbudowany na drodze czystego powietrza płynącego do przestrzeni roboczych cylindrów silnika wysokoprężnego. Przeważnie nagrzewnicę elektryczną lub zestaw nagrzewnic stosuje się zamiast podgrzewaczy elektrycznych, dogrzewających powietrze wewnątrz cylindrów np. jako żarowe urządzenie rozruchowe silnika o zwartych komorach spalania, których ukształtowanie uniemożliwia wbudowanie typowych podgrzewaczy. Jednak dość często nagrzewnicę elektryczną instaluje się dodatkowo, jako pomocnicze urządzenie grzejne, wspomagające oddziaływanie cieplne zestawu typowych podgrzewaczy (np. silnika wielopaliwowego o dzielonych komorach spalania). Prawie zawsze spiralę grzejną typowej nagrzewnicy otacza osłona blaszana, silnie nagrzewająca się wskutek jej promieniowania cieplnego. Osłona taka służy jako zasobnik ciepła dogrzewający powietrze płynące przelotem nagrzewnicy w okresie pracy rozrusznika. Przeważnie stosuje się jedną tylko nagrzewnicę rozruchową, osadzoną między filtrem powietrza i króćcem kolektora dolotowego w taki sposób, aby powietrze przepływające jej przelotem omywało coraz ciaśniej zwinięte zwoje spirali grzejnej. Pojedyncza nagrzewnica niezbyt skutecznie ułatwia rozruch silnika wysokoprężnego, ponieważ wstępnie nagrzane powietrze dość wydatnie ochładza się podczas przepływu przez kolektor i kanały dolotowe w głowicy cylindrów. Dlatego właśnie samochodowy silnik wysokoprężny o dużej liczbie cylindrów często wyposaża się w zestaw nagrzewnic rozruchowych, wbudowanych między króćcami kolektora dolotowego i kanałami dolotowymi w głowicach cylindrów.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.