CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L2800 tłoki i pierścienie silnika

W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L2800 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.KUBOTA L2800 PIERŚCIENIE I TŁOKI
 
Do silnika KUBOTA L 2800 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2800 takie jak: L2800DHV, L2800DHW, L2800DT, L2800F.
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
 
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Układ korbowy silnika o tłokach przeciwbieżnych z jednym centralnym wałem korbowym, stosowany w modelach o leżących cylindrach zapewnia zwartą i nieskomplikowaną budowę silnika, przy niewielkiej masie. Każdy tłok sprzężony jest z wałem korbowym za pośrednictwem oddzielnego mechanizmu składającego się z wodzika, wahacza oraz korbowodu, połączonych ze sobą przegubowo. Wodzik dokładnie naśladuje posuwisto-zwrotne ruchy tłoka i zmusza wahacz do przekręcania się o niewielkie kąty (kołysania) na przemian w obie strony wokół osi czopa łożyska ustalającego. Dolne ramię wahacza poprzez właściwy korbowód przekręca wał korbowy. Podczas suwu sprężania wał korbowy za pośrednictwem omawianego mechanizmu przemieszcza tłok od położenia zwrotu zewnętrznego do wewnętrznego, podobnie jak w klasycznym silniku. Układ korbowy silnika o tłokach przeciwbieżnych z jednym bocznym walem korbowym jest stosowany najczęściej w modelach o stojących cylindrach. Dolne tłoki w poszczególnych cylindrach sprzężone są bezpośrednio z wałem korbowym w identyczny sposób, jak w silnikach o typowym układzie korbowym. Natomiast każdy z górnych tłoków połączony jest z wałem korbowym poprzez czop poprzeczny i dwa wydłużone, sztywne korbowody, wbudowane na zewnątrz cylindra i współpracujące z oddzielnymi czopami korbowymi wału korbowego. Silnik o tłokach przeciwbieżnych z bocznym wałem korbowym odznacza się lekką konstrukcją kadłuba, ponieważ obciążenia mechaniczne, występujące wskutek oddziaływania ciśnienia spalin na denko tłoków, przejmuje w całości układ korbowy. Rozwiązanie takie pozwala na ograniczenie masy silnika oraz zapewnia korzystne warunki pracy łożysk głównych wału korbowego.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.