CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

KUBOTA F2803, F2503 uszczelniacz wału

W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika pięciocylindrowego KUBOTA F2803, F2503 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA F2803, F2503 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA F2803, F2503. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA F2803, F2503 pracuje w maszynach budowlanych i urządzeniach komunalnych.

Oprócz  uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA F2803, F2503 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Sprężystość materiału stopniowo maleje, jak i również jakość połączenia i sprawność chłodzenia, pracy cylindrów ze stopów lekkich i z wciskanymi żeliwnymi w znacznym stopniu można polepszyć stosując odpowiednio wykonanymi oknami części żeliwnej. Przekroczenie dopuszczalnych tolerancji, zwłaszcza w przypadku kanałów dolotowych, wpływa na znaczne obniżenie mocy silnika, niekiedy nawet do 20...30%. W celu wyeliminowania tej niedogodności, w tulei cylindra zastosowano duże kąty pochylenia zewnętrznych krawędzi okien (30...45°). Problem niedokładnego połączenia krawędzi kanału nie występuje natomiast w nowym austriackim silniku KTM-504 S, w którym rozbudowana wewnętrzna żeliwna część cylindra ma odlane kanały dolotowe, a aluminiowa część zewnętrzna tylko żebra chłodzące, kanał wylotowy i ssawny. Jeżeli w metodzie AL-FIN (AL-FER) jako stop lekki można byłoby zastosować czyste aluminium, gradient temperatury przy przejściu z tulei na użebrowanie byłby taki sam, jak w przypadku cylindra ze stopu lekkiego z chromowaną gładzią. Natomiast w przypadku zastosowania stopu aluminium z krzemem odpływ ciepła jest o 35% mniejszy. Jedynie mechaniczne połączenie obu materiałów powoduje czterokrotne zmniejszenie odpływu ciepła wskutek pojawiania się luzów między żeliwem i stopem lekkim. Wykonując cylindry metodą AL-FER dąży się do tego, aby grubość warstwy stopu lekkiego nie była większa od grubości ściany tulei żeliwnej, a wszelkie przejścia - w miarę możliwości zaokrąglone.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.