CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA BX2230 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA BX2230. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA BX2230.KUBOTA BX2230 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA BX 2230 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA BX 2230 takie jak: BX2230D.
 
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Strumienie paliwa wydostające się w okresie wstępnego wtryskiwania z dyszy wylotowej rozpylacza systemu PINTAUX różnią się jednak z rozpylacza PINTAUX. Kierunki rozpraszania się paliwa wytryskającego wewnątrz komory wirowej systemu HICARDO z rozpylacza zwykłego lub chwilowe przeloty kanalików wylotowych rozpylacza PINTAUX (z uwzględnieniem wskaźnika kontrakcji i oporów tarcia ciśnienie wtryskiwania 10 MPa)  między sobą charakterem i skłonnością do rozpraszania się podczas wnikania w sprężane powietrze wirujące w komorze spalania. Struga wytryskująca z kanalika skośnego jest zwarta oraz odznacza się dość znaczną siłą przebicia (ze względu na kołowy przekrój przelotowy kanalika skośnego) i dzięki niej łatwo dociera w głąb komory spalania. Natomiast struga wytryskująca z kanalika głównego przejawia skłonność do prawie natychmiastowego rozdrabniania się, podobnie jak w przypadku dławiącego rozpylacza czopikowego. Ponieważ szerokość pierścieniowej szczeliny między dławikiem iglicy a gładzią głównego kanalika wylotowego wynosi tylko około 0,01...0,02 mm, w okresie wstępnego wtryskiwania z kanalika głównego wydobywa się o wiele mniej paliwa niż z kanalika skośnego. Sytuacja ulega zasadniczej zmianie wówczas, gdy dolna krawędź dławika unoszącej się w górę iglicy mija obrzeże wlotu głównego kanalika wylotowego. Odtąd bowiem zaczyna otwierać się stosunkowo duży przekrój przelotowy wokół rozpryskiwacza, wskutek czego szybko wzrasta natężenie wytryskiwania paliwa z kanalika głównego i jednocześnie znacznie powiększa się kąt wierzchołkowy stożka rozpylania tego strumienia. Wtedy rozpoczyna się właściwy proces wtryskiwania, tj. wewnątrz komory spalania rozpylona zostaje główna część dawki paliwa. 
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.