CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

KOMATSU 4D95 S4D95 komplet uszczelek

Zestaw uszczelek silnika KOMATSU 4D95,4D95LE, S4D95, SAA4D95LE, S4D95LE-3. Komplety uszczelek dostępne w naszej ofercie. Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika KOMATSU 4D95 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Zestaw uszczelek KOMATSU 4D95 S4D95

Uszczelki do silników KOMATSU można spotkać w maszynach budowlanych. Sprawdź ofertę naszej firmy na uszczelki KOMATSU, posiadamy również inne części.

Oferujemy uszczelki do takich modeli jak:

  • KOMATSU 4D95
  • KOMATSU 4d95LE-3
  • KOMATSU 4D95S
  • KOMATSU 4D95T
  • KOMATSU 4D95L
  • KOMATSU 4D95-LE3
  • KOMATSU 4D95K
  • KOMATSU 4D95L-1
  • KOMATSU 4D95LE-1B
  • KOMATSU 4d95LE-2
  • KOMATSU 4D95LW E3
  • KOMATSU 4D95-LWE3
  • KOMATSU 4D95LWE-5
  • KOMATSU 4D95S-W
  • KOMATSU 4D95S-1
  • KOMATSU S4D95 E/LE-3
  • KOMATSU S4D95L 1
  • KOMATSU S4D95L-1
  • KOMATSU S4D95-LE3
  • KOMATSU SAA4D95LE
  • KOMATSU SAA4D95LE-3
  • KOMATSU SAA4D95LE-5
  • KOMATSU SAA4D95LE-6
  • KOMATSU SAAD95LE-5-A
  • KOMATSU SSA4D95LE
  • KOMATSU SSA4D95LE
  • KOMATSU SSA4D95LE-5-C

 

Czy wiesz że…

Nieco inaczej przeprowadza się regulację kąta przyśpieszenia wtrysku w silniku S-60. Do ustawienia kąta przyśpieszenia wtrysku służy sprzęgiełko regulatora, które przestawia się względem koła zębatego napędzającego- rozrząd silnika. Natomiast w celu sprawdzenia tego kąta wykręcony wtryskiwacz ustawia się końcówką w odległości 1-2 cm od wieńca koła zamachowego. Położenie to zaznacza się najczęściej kredą na kole zamachowym. Tłok powinien, się wówczas znaleźć w GZP. Następnie pokręca się korbą wał korbowy - wytryśnięte paliwo zaznaczy ślad na kole zamachowym. Kąt zmierzony na kole zamachowym między zrobionym uprzednio znakiem a śladem paliwa jest kątem przyśpieszenia wtrysku. Kąt ten dla silnika S-60 waha się w granicach 2-20°, w zależności od rozwijanych przez niego obrotów na minutę. Regulację równomierności wtrysku, jak też wydatku pompy zamontowanej na ciągniku przeprowadza się po wyjęciu wtryskiwaczy z głowicy silnika. Pod każdy wtryskiwacz podstawia się wy cechowaną szklaną menzurkę, a następnie obraca się równomiernie wałem korbowym. Wykonuje się najczęściej 200 obrotów, po czym mierzy się ilość wytryśniętego paliwa. Przez odpowiednie przeliczenie na podstawie danych za-wartych w tabeli 16 można wyznaczyć ilość paliwa, jaką powinniśmy uzyskać przy 200 obrotach silnika. Porównując te wartości z uzyskanymi podczas próby można uchwycić powstałe różnice i w razie potrzeby wyregulować pompę wtryskową. Regulację równomierności wtrysku i wydatku pompy przeprowadza się analogicznie, jak to zostało opisane przy regulacji pomp wtryskowych na stole kontrolnym.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.