CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu C240 wał korbowy

W ofercie wał korbowy do silnika Isuzu C240. Wszystkie wały korbowe dostępne od ręki, z naszego magazynu.

W ofercie wszystkie rodzaje wału korbowego do silnika Isuzu C240. Wszystkie wersje wału korbowego dostępne u nas na magazynie. Silnik  C240 pracuje w koparkach, agregatach oraz wózkach widłowych. Stosują go takie marki jak: Komatsu, TCM oraz licznej produkcji chińskiej.

Oprócz wałów korbowych do silnika Isuzu C240 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody,   termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Rurociągi wody chłodzącej, po ich wypełnieniu wodą, należy w górnych częściach odpowietrzyć. Przy sprawdzaniu przewodów należy również zwrócić uwagę na wszelkie połączenia, czy są szczelne. A więc czy są szczelne tuleje cylindrów w płaszczach oraz przejścia wody chłodzącej z cylindrów do głowic. Na szczególną uwagę zasługuje sprawdzenie szczelności tulei cylindrów w płaszczach, gdyż woda chłodząca nie może przedostawać się do przestrzeni korbowodów i mieszać się ze spływają-cym olejem smarującym, który zbiera się w misce podstawy. Zbiorniki paliwa powinny być napełniane przynajmniej dzień naprzód, aby był czas na osadzenie nieczystości i wody z paliwa. Wszystkie filtry paliwa muszą być starannie sprawdzone i wyczyszczone naftą. Po sprawdzeniu ustawienia pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, należy napełnić przewody silnika paliwem aż na przelewach i na śrubkach odpowietrzających przestaną wychodzić bańki powietrza. Pompy powinny wówczas dawać ładunki paliwa odpowiadające pełnemu obciążeniu silnika. Przy tej okazji można sprawdzić regulację pomp wtryskowych, a więc prawidłowość ustawienia krzywek sterujących tłoczki oraz dawki paliwa dla obciążenia największego i zerowego. Po zamknięciu wszystkich odpowietrzeń, kurków odwadniających i indykatorowych oraz sprawdzeniu, czy gdziekolwiek nie pozostawiono przez zapomnienie narzędzi, można przystąpić do rozruchu silnika. Przed rozruchem wyłącza się obracarkę. Wielkie silniki okrętowe na wrotne można uruchomić z każdej pozycji wału korbowego na obydwa kierunki obrotów. Małe silniki pomocnicze - zwłaszcza czterosuwowe o liczbie cylindrów mniejszej niż sześć - należy przed rozruchem nastawić na „skok”, tzn. tak, aby odpowiedni cylinder wyposażony w zawór rozruchowy miał tłok przesunięty o ok. 10 °k.k. po górnym martwym położeniu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.