CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 6HK1 blok silnika

W ofercie naszego sklepu blok silnika do Isuzu 6HK1. Większość bloków silnika Isuzu 6HK1 dostępne na miejscu, z naszego magazynu.

Oprócz bloku silnika Isuzu 6HK1 oferujemy także inne części np.: tuleje, termostaty, głowice, panewki, korbowody, pompy paliwa, tłoki, itp.

W ofercie naszego sklepu blok silnika Isuzu 6HK1. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik  6HK1 pracuje w agregatach, koparkach i maszynach budowlanych,. Stosują go takie marki jak: Hitachi, Denyo ,Case, JCB, i wiele innych.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Przy normalnej eksploatacji maszynowni w układzie wielosilnikowym, w zależności od potrzeb, można zmieniać warunki pracy napędu śrub, przy czym wszystkie silniki mogą napędzać wał śruby w jednym kierunku poprzez sprzęgła, a w razie uszkodzenia któregoś silnika wyłączenie z pracy odbywa się bez komplikacji, gdyż wystarczy wyłączenie wzbudzenia sprzęgła połączonego z tym silnikiem. Przez wyłączenie paru silników (np. dla zespołu 8 silników wyłączenie czterech silników) można wydatnie zmniejszyć szybkość statku. Podczas manewrowania w portach mogą dwie grupy silników napędzać śruby w przeciwnych kierunkach przez odpowiednie wzbudzenie sprzęgieł. Manewrowanie jest proste i może być zdalnie sterowane, gdyż ogranicza się do włączania albo wyłączania zasilania obwodów wzbudzenia sprzęgieł. Wreszcie takie układy napędowe pozwalają na próby silników bez obciążenia, podczas postoju statku, przy niewzbudzonych sprzęgłach. Należałoby zastanowić się nad tym, które z napędów śrub  bezpośredni czy pośredni  można by polecić. Przy odpowiedzi na to pytanie musi się wziąć pod uwagę wiele ważnych względów. Dla armatora najważniejsze są względy ekonomiczne, a mianowicie koszty nabycia i koszty ruchu, które obejmują amortyzację i naprawy. Dla stoczni ważne jest wykorzystanie miejsca i jak najmniejszy ciężar maszynowni, gdyż od tego zależy użyteczny tonaż statku. Konstruktor silnika ma możność wydatnego zmniejszenia jego ciężaru przez podwyższenie prędkości obrotowej i doładowanie, albo też przez odpowiedni dobór materiałów i rozwiązania konstrukcyjne. Oczywiście środki tego rodzaju, z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego mają granicę, po której przekroczeniu zamiast dodatnich wyników można osiągnąć ujemne.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.