CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4JJ1 cewka gaszenia

W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika Isuzu 4JJ1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie  gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.

W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych 4JJ1. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik  4JJ1 używany  jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case,  JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.

Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika Isuzu 4JJ1 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Wały korbowe małych i średnich silników odkuwa się z jednego kawałka, wały wielkich silników składają się z dwóch, a nieraz z trzech części, które łączy się na kryzy. Wały bardzo dużych silników okrętowych o średnicach czopów ponad 500 mm są składane. A mianowicie czop korbowy i ramiona są odkute w jednej całości, a czopy łożyskowe montuje się na wcisk gorący do ramion. W niektórych przypadkach, kiedy skok tłoka silnika jest bardzo duży i ramiona korb dostatecznie długie, w porównaniu z średnicami czopów, można montować na wcisk wszystkie elementy wału korbowego, a więc również czopy korbowe. Długie skoki są charakterystyczne dla wolnobieżnych silników okrętowych. Oczywiście dla takiego wykonania wału musi być spełniony warunek podany w przepisach, towarzystw klasyfikacyjnych, a mianowicie, że w ramieniu między otworami jest jeszcze dosyć materiału, a w każdym razie nie mniej niż di3. Zazwyczaj ramiona korb wałów składanych są wykonane ze staliwa, nieraz odlewane są one już z przeciwciężarami. Do takich ramion zakłada się czopy na wcisk po zagrzaniu ramion do ok. 200 °C. Średnice czopów są o 1/1000 do 1/600 większe od otworów w ramionach. W ten sposób wykonane połączenia czopów z ramionami są bardzo mocne, a nacisk jednostkowy w połączeniu dochodzi do 1000 kG/cm2. Takie połączenia nie wymagają dodatkowych wzmocnień ani zaklinować. Przy połączeniu na wcisk przyjmuje się określoną granicę dla naprężeń ramion. Całkowite naprężenie, składające się z naprężeń stycznych i promieniowych, nie powinno przekraczać w otworach ramion 70% naprężenia, jakie odpowiada granicy plastyczności materiału ramion.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.