CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Wtryskiwacze i pompa wtryskowa Isuzu 4HK1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4HK1. Końcówki wtryskiwaczy (dla wersji nie Common Rail), pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze Common Rail Zexcel do Isuzu 4HK1. 

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4HK1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 4HK1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Silnik RS 58 był jako prototyp poddany dokładnym badaniom. Silnik normalnie ładowany zużywał oleju napędowego ok. 168 do 171 g/KM h. Średnie ciśnienie pe dla pełnej mocy wynosiło 5,6 kG/cm2, ciśnienie powietrza płuczącego i ładującego cylindry ok. 0,24 kG/em2 przy wydatku ok. 1,3 objętości skokowych cylindrów. Temperatura spalin wylotowych utrzymywała się w granicach 320 °C. Pierwszy silnik RS wykonany w macierzystej wytwórni w Winterthur, o mocy 4500 KM o 225 obr/min, dziesięciocylindrowy został wbudowany do frachtowca 10 780 dwt, a dwa następne, wykonane według licencji w Anglii, o dwunastu cylindrach, do frachtowca 12 000 dwt. Badania tych silników podczas rejsów dały pomyślne wyniki, toteż rozpoczęto budować dalsze jednostki tego typu, według licencji Sulzera. Doświadczenia nabyte na silniku RS 58 dały podstawę do budowy większych jednostek o średnicy cylindra 760 mm (D — 760 mm, s = 1550 mm, 119 obr/min, o dziewięciu cylindrach, które z doładowaniem dawały moc nominalną 11 700 KM, a największą 13 500 KM.