CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Wtryskiwacze i pompa wtryskowa Isuzu 4BG1

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4BG1. Końcówki wtryskiwaczy i kompletne wtryskiwacze (dla wersji nie Common Rail), pompa wtryskowa, a dla najnowszych wersji tego silnika kompletne wtryskiwacze Common Rail do Isuzu 4BG1. 

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4BG1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 4BG1 nowe i regenerowane. W ofercie również części zamienne do pompy wtryskowej- sekcje tłoczące, zaworki oraz głowice pompy wtryskowej Isuzu 4BG1.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Wielkie tuleje cylindrowe odlewa się w formach piaskowych. Nigdy nie wiemy, czy tuleja w każdym miejscu ma jednakowe własności i dlatego opieranie oceny własności wytrzymałościowych na próbce materiału nie oddaje faktycznego stanu żeliwa. Dla zmniejszenia ryzyka oceny własności materiału tulei stosuje się wyżarzenie odprężające, które ma na celu uzyskanie jednorodności przez usunięcie wewnętrznych naprężeń odlewniczych. Oczywiście, należy mieć pewność, że tuleja przed żarzeniem ma tylko naprężenia odlewnicze, a nie inne wady, które obróbka cieplna nie usunie. Bardzo ważne jest usuwanie formy z gotowego odlewu. Normalnie, odlew przed wyjęciem jego z formy powinien mieć temperaturę ok. 80 °C, a nie wyższą. Stwierdzono, że duży procent tulei ma rzadzizny w cienkich miejscach wskutek szybkiego ochłodzenia na powietrzu po wyjęciu z formy o temperaturze 300 do 400 °C. Takie charakterystyczne rzadzizny w tulejach cylindrowych silników dwusuwowych występują na mostkach między okienkami wlotowymi powietrza i wylotowymi spalin. Stosunkowo cienkie mostki stygną prędzej niż grube ścianki cylindra (grubość dochodzi do 75 mm) i stąd wynikają naprężenia w mostkach, które mogą być przyczyną nie tylko rzadzizn i naprężeń, lecz nawet pęknięć). Tuleje odlewa się pionowo i jeżeli wyjmuje się je z form prawidłowo i następnie wyżarza, to jeszcze mogą pozostawać naprężenia, które wyzwalają się w ciągu długiego okresu czasu. Naprężenia powodują deformacje tulei, które uzewnętrzniają się owalizacją przekroju w górnych częściach (w kołnierzach). To samo dotyczy tłoków wielkich silników, które dla dwusuwów są zazwyczaj długie i w części dolnej są cienkościennymi odlewami. Wytwórnie budująco wielkie silniki okrętowe zazwyczaj odlewają tuleje w całości, a okna wlotowe np. płukania wzdłużnego, są potem frezowane lub wiercone. W ten sposób unikają naprężeń w mostkach, jakie powstają w tulejach z oknami odlewanymi.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.