CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 3LB1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 3LB1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 3LB1. Silnik ten pracuje w maszynach takich jak IHI 28J.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 3LB1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 3LB1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Silnik okrętowy największej mocy, jaki w wytwórni Sulzer obecnie się buduje, typu RD 90, o sześciu cylindrach i mocy z cylindra około 2000 KM, przy 119 obr/min, był w 1960 r. obiektem obszernych badań na stoisku dynamometrycznym wytwórni Sulzera, w których autor niniejszej książki brał udział. Silnik o średnicy cylindra 900 mm, skoku tłoka 1550 mm, przy rozwijaniu mocy znamionowej 12 000 KMe, wykazał średnie ciśnienie użyteczne 7,67 kG/crn2 i średnią prędkość tłokową 6,1 m/sek. Przy przeciążeniu o 10%, średnie ciśnienie użyteczne wynosiło 8,2 kG/cm'2. Budowa tego silnika została wykonana dla statku handlowego o nośności 10 750 dwt. W silniku doładowanym, przy obciążeniu eksploatacyjnym 90%, tj. 1800 KMC i przy 114,5 obr/min, średnie ciśnienie użyteczne wynosiło 7,15 kG/cm2, przy czym sprawność mechaniczna wynosiła ok. 89%. Ciśnienie podczas spalania przy 100% obciążeniu dochodziło do 70 kG/cm2, a sprężania 41 kG/cm2. Przez doładowanie moc silnika została zwiększona o 44% (silnik bez doładowania ma średnie ciśnienie użyteczne 5,4 kG/cm2.