CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 2YA1

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 2YA1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 2YA1.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 2YA1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 2YA1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

W silnikach typu RD podstawa i stojaki, zależnie od wymagań odbiorcy, mogą być spawane lub odlewane. Skrzynie korbowodowe są odciążone ściągami. Silniki są przysposobione do spalania ciężkich paliw, toteż skrzynie korbowodowe są oddzielone od cylindrów przegrodami, w których dławnice uszczelniają przejścia trzonów tłokowych. Dzięki krótkim tłokom dostęp do okien wlotowych i wydechowych cylindrów jest ułatwiony, gdyż są one odsłonięte w górnym martwym położeniu tłoków. Między cylindrami i turbinami gazowymi turboładowarek są w przewodach spalin wydechowych wbudowane suwaki obrotowe, które razem sprzęgnięte napędza przekładnia łańcuchowa. Te suwaki obracają się dwa razy wolniej niż wał silnika, a ich krawędzie sterujące z wąskich wymiennych blach wymijają elastycznie ewentualne przeszkody (zanieczyszczenia, złamane pierścienie itp.), jakie mogą dostać się do przewodu spalin. Suwaki te zwane „wypustowymi” zapobiegają ucieczce powietrza płuczkowego, gdy tłoki są u góry, a okna wlotowe i wydechowe są odsłonięte. Przysłonięcie okien przez suwaki j pod koniec płukania przyczynia się do zwiększenia ładunków powietrza cylindrów, a więc pomaga doładowaniu.