CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 2KA1 pierścienie tłokowe

W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika Isuzu 2KA1. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Isuzu 2KA1, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).

Jeżeli oprócz pierścieni Isuzu 2KA1 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika- skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Isuzu 2KA1 oraz pokrewnych.

 

Czy wiesz że…

Średnie ciśnienie indykowane oblicza się z wykresu indykatora zdjętego z silnika w czasie pracy, dzieląc splanimetrowaną powierzchnię wykresu przez jego długość i podziałkę sprężyny. Ponieważ wykresy indykatora silnika wysokoprężnego (Diesla) zdejmuje się przy użyciu mocnej sprężyny o podziałce ok. 0,6 mm na 1 kG/cm2, więc o dokładności planimetrowania powierzchni decyduje już nawet grubość linii wykresu. Z tej przyczyny średnie ciśnienie indykowane z wykresu jest zawsze obarczone pewną niedokładnością. Wykres indykatora można wykonać sposobem Brauera, korzystając z danych teoretycznych stopnia sprężania, wykładników politrop sprężania powietrza i rozprężania się spalin oraz poszczególnych ciśnień. Najczęściej przyjmuje się długość wykresu 150 mm, a podziałkę ciśnień 2 do 2,5 mm na 1 kG/cm2. Ponieważ silniki wysokoprężne pracują w obiegu Sabathe-Seiliger, a spalanie odbywa się częściowo przy stałej objętości i częściowo przy stałym ciśnieniu, są trudności w ustaleniu największego ciśnienia spalania. Zazwyczaj w ustaleniu tego ciśnienia pomagamy sobie danymi z praktyki i pomiarów ciśnień na silnikach w ruchu. Ciśnienia te w nowych silnikach przekraczają nieraz 100 kG/cm2, a normalnie wahają się między 60 i 80 kG/cm2.