CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne Hino J08C, J08CT

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Hino J08C, Hino J08CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.

Wszystkie części zamienne silnika Hino J08C, Hino J08CT z maszyn budowlanych, koparek Kobelco i Kato.

Hino JO8C części Hino J08C części zamienne silnika z maszyn budowlanych.jpg

  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • panewki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • termostaty
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • uszczelki
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju

Części zamienne silnika Hino JO8C, który wykorzystuje się w koparkach Kato, Kobelco, maszynach budowlanych - dostępne od ręki z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami, jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino J08C, montowanego w maszynach przemysłowych, między innymi takich marek jak Kobelco i Kato.

 

Hino J08C części zamienne silnika z maszyn przemysłowych.jpg

 

Czy wiesz, że...

Konieczne jest środkowanie nakrętki przez wytrasowanie i wykonanie otworu w nakrętce, zgodnie z nowym położeniem śruby. Zależnie od konstrukcji mechanizmu śrubowe­go istnieje wiele sposobów środkowania śruby i nakrętki. Środko­wanie nakrętki wykonuje się po naprawie wszystkich części me­chanizmu, a więc naprawie płóz stołu i prowadnic sań oraz wy­mianie lub naprawie tulei łożyskowych i czopów śrub, a także gwintu śruby. W celu naprawy nakrętki usuwa się z niej gwint przez wytoczenie otworu o średnicy większej od zewnętrznej śred­nicy gwintu. W otwór wtłacza się walcowy korek z tego samego materiału. Następnie montuje się nakrętkę w jej normalnym po­łożeniu. Stół bez śruby pociągowej ustawia się na saniach, do­szczelnia listwą i przesuwa w skrajne położenie, tak ażeby czoło otworu na czop śruby znalazło się jak najbliżej czoła nakrętki. Następnie przez ten otwór trasuje się na czole nakrętki okrąg, według którego później wytacza się otwór i nacina gwint. W ten sposób uzyskuje się z dużą dokładnością współosiowość gwintu nakrętki i otworów w tulejach łożyskowych śruby. Najprostszym przyrządem traserskim, który znajduje zastoso­wanie w tym przypadku, jest rysik zamocowany w sworzniu do­pasowanym do otworu w tulejce. Rysik jest wy­gięty w kształcie korby o ramieniu równym promieniowi trasowa­nego otworu. Obracając radełkowanym łbem obraca się sworzeń trasując koło na powierzchni nakrętki. Do trasowania stosuje się najczęściej uniwersalny przyrząd traserski, który jest przydatny do różnych średnic otworów tu­lejek łożyskowych. Uniwersalny przyrząd traserski składa się z trzpienia stożkowego zakończonego gwintem i radeł­kowanym łbem, rozciętej tulei ze stożkowym otworem dopa­sowanym do stożkowego trzpienia, nakrętki, rysika i nakrętki. Po założeniu przyrządu do otworu dopasowuje się do niego tuleję przez jej rozprężenie. Obracając za pośrednictwem łba trzpień stożkowy, przesuwamy go osiowo w jedną lub drugą stronę. Rysik w kształcie korby można ustalać w gwintowanym otworze w stożku 1 iw ten sposób nastawiać długość promienia trasowanego koła. Unieruchomienie rysika we właściwym położe­niu uzyskuje się przez dokręcenie nakrętki.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.