CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Daewoo DB33 zawory głowicy

W naszej ofercie posiadamy zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Daewoo DB33, Daewoo DB33A, Daewoo DB33T z wózków widłowych Daewoo, Doosan Daewoo.

Posiadamy także inne części zamienne do silników Daewoo DB33 np.: uszczelki, bloki silnika, wały korbowe, filtry itp.

Zadaniem zaworów ssących jest otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, żeby mieszanka mogła być sprężona.

Zadaniem zaworów wydechowych jest otwarcie się i uwalnianie drogi dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.

 

Czy wiesz, że…

Stosuje się następujące sposoby rozruchu silników synchro­nicznych: za pomocą obcej maszyny przy zastosowaniu normalnej synchronizacji; za pomocą obcej maszyny bez przeprowadzania synchro­nizacji; rozruch asynchroniczny. Pierwszy sposób polega na tym, że maszyna synchroniczna napędzana jest przez silnik asynchroniczny pierścieniowy o pręd­kości regulowanej opornikiem w obwodzie wirnika. Prędkość pola wirującego silnika asynchronicznego musi być większa od prędkości obrotowej silnika synchronicznego (za­stosować należy silnik asynchroniczny o dwukrotnie mniejszej liczbie biegunów w stosunku do silnika synchronicznego). Po doprowadzeniu prędkości obrotowej silnika synchronicznego do prędkości synchronicznej i przeprowadzeniu synchronizacji sil­nik synchroniczny zostaje załączony do sieci. Po odłączeniu silnika napędowego maszyna synchroniczna będzie rozwijać mo­ment obrotowy pracując jako silnik. Do rozruchu może być uży­ty również silnik bocznikowy prądu stałego. Silnik asynchronicz­ny (pierścieniowy lub klatkowy) o tej samej liczbie biegunów co silnik napędzany doprowadza silnik synchroniczny do pręd­kości obrotowej mniejszej o kilka procent od prędkości synchronicznej. Następnie silnik synchroniczny zosta­je wzbudzony i załączony do sieci wyłącznikiem i bezpośred­nio, przez autotransformator lub przez dławiki ograniczające wartość prądu rozruchowego. Wirujące pole magnetyczne wcią­ga w synchronizm wirujący z prędkością obrotową wirnik.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.