CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne silnika Cummins B3.9

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Cummins B3.9, B3.9C, który pracuje w maszynach budowlanych oraz wózkach widłowych. Części zamienne silnika Cummins B3.9 z wózków widłowych

Na stanie mamy takie części jak: tłoki, korbowody, panewki, uszczelki, komplety uszczelek, cewki gaszenia, wtryskiwacze, pompy oleju, pompy paliwa, pompy wody, bloki silnika, głowice, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, termostaty itp.

Cummins B3.9C części

Oferujemy części zamienne silnika Cummins B3.9, B3.9C, który znalazł zastosowanie w maszynach drogowych i wózkach widłowych. 

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części zamienne do silnika Cummins B3.9. 

 

Części silnika Cummins B3.9 z maszyn budowlanych i wózków widłowych

 

Czy wiesz że...

Podczas jazdy na wprost lewe i prawe koła pojazdu napotykają na jednakowe opory, obie osie obracają się więc z jednakową prędkością.. Nacisk na przeciwległe zęby satelitów jest taki sam i dlatego nie obracają się one względem siebie. Jeżeli pojazd skręca, jego koło wewnętrzne, np. lewe, obraca się wolniej niż koło zewnętrzne. Niejednakowy nacisk na zęby satelitów zmusza je do obracania się na sworzniach i powoduje przyspieszenie obrotów drugiej (prawej) półosi, W tej sytuacji lewa półoś będzie obracała się wolniej, a prawa szybciej niż kosz mechanizmu. Mechanizm różnicowy umożliwia także całkowite zahamowanie jednej półosi. Koronka zahamowanej półosi nie obraca się wtedy, natomiast obracają się satelity i zmuszają koronkę drugiej półosi do obrotów dwukrotnie szybszych niż obroty koła talerzowego. Działanie mechanizmu różnicowego nie zawsze jest korzystne. Przy orce, gdy jedno z kół napędowych toczy się w suchej bruździe, a drugie po mokrym często i śliskim poluj mechanizm różnicowy, który umożliwia różne prędkości obrotowe kół napędowych, może być przyczyną większego poślizgu koła polowego niż bruzdowego; może się nawet zdarzyć, ze koło bruzdowe zatrzyma się, zaś koło połowę będzie się obracać w miejscu. Aby temu zapobiec, kołowe ciągniki rolnicze wyposażone zostały w urządzenia służące do blokowania mechanizmu różnicowego. Blokowanie polega na sztywnym połączeniu obu półosi ciągnika.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.